2018. okt 03.

Az apáca élménybeszámoló

írta: Vollai Martin
Az apáca élménybeszámoló

NEM VAGYOK ÉN APÁCA!

 the_nun_horror_movie_2018-1280x720.jpg

A Démonok között hatalmas anyagi sikert futott be, így nem a gyártó stúdió fogta az arany tojást tojó tyúkot, s kihasználták az alkalmat. Idén pedig a mozikban az Apáca!

 

VALAK ROM MÁNIÁBAN

A történet szerint Romániában járunk ahol egy kolostorban egy ijesztő apáca démon ijesztget. A helyszínre küld a Vatikán egy papot és egy apáca növendéket, hogy nyomozzák ki a borzalmas épületet. Egy helyi paraszt fiú felviszi őket a kolostorba, s ők szembe szállnak a démoni lénnyel.

 

Az Apáca egy akkora csalódás volt, hogy én sokkal jobbra számítottam! De mielőtt rátérek a negatívumokra, jöjjenek a pozitívumok. Az operatőri munka zseniális, roppant kreatív módon voltak fel véve a jelenetek. A helyszín gótikus hangulatot áraszt magából, engem a régi szellemes filmekre emlékeztet. A színészi játékkal semmi baj, Taissa Farmiga gyönyörűen tudja a szép nagy szemeivel ijedten nézni. Damien Bichir is jól alakított, a háttér sztorija érdekesnek tűnt, de nem lett kidolgozva nagyon. A zene pedig para hangulatot adott a jeleneteknek.

 

NEM VIRUL A FITYULA!

 nun_01591r_0.jpg

Az Apáca annyira egy gyenge film lett. Maga az apáca démon a Démonok között 2-ben, jóval ijesztőbb volt. A sminkje is rosszul nézett ki. Benne van egy hülye vicces srác, akit Francinak hívtak. Engem T. J.Millerre emlékeztet. Annyira kínos volt, hogy fogtam a fejemet. A színészi játéka is förtelmes volt.

Az ijesztő jelenetek pedig kiszámíthatóak, javarészt jump scarek. A démon pedig olyan baromságokat művel, mint például mikor a koporsóba esik a fickó, a kis csaj ki akarja ásni, az utolsó pillanatban pedig megjelenik Valak. De miért? Meg Valak eredete pedig századszorra lehúzott vacak volt. A főfegyver pedig Jézus vére volt, egy üvegcsébe, ami úgy nézett ki, mint a Gyalog Galoppban az Antiókiai Szent Kézi Gránát. Röhejes volt. A legvégső döfés pedig az a lezárás, ahogy összekötötték a Démonok közöttel. Nagyon erőltetet volt.

 

Az Apáca a Démonok között univerzum leggyengébb darabja lesz. Kár érte, mert az előzetes alapján jónak tűnt.

 

Értékelés:45%

Szólj hozzá

horror filmek csalódások 2018