2020. feb 21.

Annabelle 3.:A hazatérés élménybeszámoló

írta: Vollai Martin
Annabelle 3.:A hazatérés élménybeszámoló

KISZEL TÜNCI BABA VISSZATÉR

annabelle_comes_home.jpg 

A Démonok között első része hatalmas siker volt. Az első spin-off az Annabelle babával foglalkozott. Az idei harmadik epizódban visszatérnek Warrenék is.

 

HIÁNYOZTAM?

 

A történet szent az Annabelle baba már a házaspár tulajdonában van, mélyen elzárva egy vitrinben. A kislányuk születésnapjára a bébiszitterrel együtt meghívják egy tinédzser barátnőjüket. A lány megszegi a törvényt, s lemegy a pincébe s összefogdossa a tárgyakat. Ezzel pedig ijesztő lények hadát szabadítja el.

 

Az Annabelle 3at kihagytam a moziban, mert annyira nem érdekelt. Itthon tekintettem meg. Ez a film ugyanis a The Conjuring Universe legérdektelenebb darabja. A karakterek a halálba idegesítettek, leginkább a barátnő figurája. Ennyire hikamatt volt, hogy egy ponton azon izgultam mikor eszik már meg a szellemek. A bébiszitter pedig túlzottan is jó fej volt, s nem értettem mi a francért nem dobta ki a házból ezt a hülye picsajt? A kislány figurája pedig annyira különc volt, hogy miért ért a szellemekhez. Értem, hogy családi örökség, de nem hoztak ki többet annál, hogy a kereszttel imádkozik. A Warren házaspár pedig gyakorlatilag cameózik.

 

S hogy mennyire ijesztő a film? Egyáltalán nem az! Egyszerűen annyira semmilyen, unalmas és buta klisés jump scarekkel van tele, hogy csak fogtam a fejem. S ezzel eldöntöttem, hogy itt a Démonok között Univerzumnak nálam, nem akarok több időt tölteni ezekkel a nulla filmekkel.

 

Értékelés:40%    

Szólj hozzá

horror filmek nyomasztó csalódások 2018