2020. nov 02.

Sonic a sün disznó élménybeszámoló

írta: Vollai Martin
Sonic a sün disznó élménybeszámoló

KÉK VILLÁM

sonic_the_hedgehog_ver6.jpg

A videojáték adaptációk terén elég sok szar adaptációt kaptunk, melyek meg is buktak a kasszáknál. Éppen ezért félve ültem be a következő darabra a Sonic a sündisznóra.

 

EGY MÁSIK VILÁG HŐSE

 

Sonic a világ leggyorsabb élőlénye. Átkerül a mi dimenziókba s bujkálnia kell. Eltelik némi idő, s Sonic nagyon magányos. Bánatában gyors futásba kezd, s áram kimaradást okoz a kisvárosban. A művelet a kormány figyelmét is felkelti, s odaküldik Dr. Ivo Robotnyikot. Ő egy intelligens robot mániás gonosz figura. A kisváros seriffje, Tom találkozik Sonic-cal és hamarosan össze kell fogniuk a közös cél érdekében. Ugyanis a sündisznó birtokában vannak a varázs gyűrűk, melyekkel portál kaput lehet megnyitni.

 

Vegyes érzésekkel ültem le a Sonic elé. Azonban a pozitív visszhang miatt, úgy döntöttem megnézem a filmet moziban.

 

JAVÍTOTT VÁLTOZAT

191112103512-sonic-the-hedgehog-update-redesign-exlarge-169.jpg

A legnagyobb gond filmmel az volt, hogy az első előzetes kiakasztott. Amit a karakter külsejével csináltak az körül írhatatlan. Rettenetes a látvány világ, a rajongók joggal akadtak ki. A Paramount stúdió úgy döntött, hogy elhalasztja a premiert. Újra tervezték a designt. S nagyon jól tették. Az új Sonic külseje elképesztően jól néz ki. Az eredeti karakter design pedig jól át lett adva. Maga Sonic figurája egy kicsit számomra unszimpatikusnak tűnt. Nekem túlzottan nagyképűnek tűnt. James Marsden a szokásos egyszerű faarcú játékával játszott. Aki azonban vitte a showt, az Dr. Robotnyik akit Jim Carrey formál meg. Nagyon örültem, hogy végre valahára csúcsformában volt. Nagyon sokat nevettem rajta. Főleg azon a dinós táncon.

 

Az akció jelenetek jó pofák, látványosak, illetve jól kihasználták Sonic képességét. A szokásos belassul az idő poént, a szobán átszáguldó karakterrel. A látvány szép, a Sonic világ az elején jól át lett adva.

 

A VÍRUS ELŐTT

 

A Covid-19 vírus kitörése miatt korlátozták a mozikat. Emiatt kevesebben mentek moziba. A filmeket alig nézték az emberek. Én a győri Cinema Cityben néztem meg. Mégpedig a 4DX verzióban tekintettem meg. S egyedül ültem be a moziban. Hatalmas élmény volt így megtekinteni. A szokásos 4Dx elemek jól illetek az alkotáshoz.

 

Sonic a sündisznó egy hatalmas meglepetés volt számomra. Az egyik legjobban sikerült videojáték adaptáció, anyagilag és kritikailag is szép siker volt.

 

Élménybeszámoló:70%       

Szólj hozzá

filmek 2020 meglepetések