2018-as filmes lista
2018-as évi film lista
Top 3 legrosszabb film:1.: Slenderman-Az ismeretlen rém
2.:Szupercella 2.
3.:Johhny English Újra lecsap
Top 3 legnagyobb meglepetés:1.: Pókember-Irány a Pókverzum
2.:Ghostland-A rettegés háza
3.:Tomb Raider
Top 3 legnagyobb csalódás:1.:Az apáca
2.:Mária Magdolna
3.:Venom
Top 5 legrosszabb jelenet:1.:A nagy leleplezés- Valami Amerika 3.
2.:Lázár feltámasztása-Mária Magdolna
3.:Kiderül ki Credence-Legendás állatok Grindelwald bűntettei
4.:A lezárás-Szupercella 2.
5.:A Duck Tape hasznossága- Felhőkarcoló
Top 10 legjobb férfi alakítás:1.:Gary Oldman-A legsötétebb óra
2.:Rami Malek-Bohém rapszódia
3.:Timothée Chalamet-Szólíts a neveden
4.:Josh Brolin-Boszzúállók Végtelen háború
5.:Armie Hammer-Szólíts a neveden
6.:Ryan Gosling-Az első ember
7.:Bradley Cooper-Csillag születik
8.:Sam Rockwell,Woody Harrelson-Három óriásplakát Ebbing határában
9.:Daniel Day Lewis-Fantomszál
10.:Matt Dillon-Ház amit Jack épített
Top 10 legjobb női alakítás:1.:Frances Mcdormand-Három óriásplakát Ebbing határában
2.:Allison Janney-Én,Tonya
3.:Toni Collette-Örökség
4.:Lauire Metcalf-Lady Bird
5.:Margot Robbie-Én,Tonya
6.:Saoirse Ronnan-Lady Bird
7.:Lady Gaga-Csillag születik
8.:Claire Foye-Az első ember
9.:Sally Hawkins-A víz érintése
10.:Tilda Swinton-Sóhajok
Top 5 legbrutálisabb jelenet:1.:A tragédia- Örökség
2.:A piknik-A Ház, amit Jack épített
3.:A tükör terem-Sóhajok
4.:Betörés a házba-Ghostland A rettegés háza
5.:A lány visszavág-A bosszú
Top 5 soundtrack:1.:Az első ember
2.:A víz érintése
3.:Legendás állatok-Grindelwald bűntettei
4.:Pókember Irány a Pókverzum
5.:Ready Player One
Top 3 színészi felfedezett:1.:Timothée Chalamet-Szólíts a neveden
2.:Milly Shapiro-Örökség
3.:Vicky Krieps-Fantomszál
4.:Millicent Simmonds-Hang nélkül
5.:Emilia Jones-Ghostland:A rettegés háza
Top 3 direkt to DVD film:1.:Brigsby mackó
2.:Mandy: A bosszú kultusza
3.:Büntető ököl
Top 10 akció jelenet:1.:Az autó verseny-Ready Player One
2.:Dr.Strange kontra Thanos- Bosszúállók Végtelen háború
3.:A konvoj-Sicario2.:A zsoldos
4.:A vonat rablás-Solo: Egy Star Wars történet
5.:A szícilliai támadás-Aquaman
6.:A vonat megállítása- Hihetetlen család 2.
7.:A börtön lázadás-Deadpool 2.
8.:Vagon elkötése-Az útvesztő A Halálkúra
9.:Ázsiai autósüldözés-Fekete Párduc
10.:Menekülés a dzsungelben-Tomb Raider
Top 10 legjobb jelenet:1.:Live Aid koncert-Bohém rapszódia
2.:Előadják a Shallowt-Csillag születik
3.:A Holdra szállás-Az első ember
4.:Thanos csettintése- Bosszúállók Végtelen Háború
5.:A nagy beszéd-A legsötétebb óra
6.:A bíróssági tárgyalás-Én Tonya
7.:A szarvasos jelenet-Három óriásplakát Ebbing határában
8.:A nagy monológ a kanapén-Szólíts a neveden
9.:Stáblista utáni jelenet-Pókember Irány a Pókverzum;Deadpool 2.
10.:Rap jelenet-Nyughatatlan özvegyek
Top 3 stream szolgáltatós film:1.:Expedíció
2.:Hervé vacsorára
3.:Apostol
Top 25 legjobb film:25.:Szólíts a neveden; mert úgy meséli el két meleg férfi történetét, hogy kellő érzelmességet és érzékenységet vitt bele. Chalamet elképesztő alakításával.
24.:A Fantomszál; mert Paul Thomas Anderson egy nagyon bizarr párkapcsolatot mutat be, Daniel Day Lewis utolsó szerepében fantasztiksan, Vicky Krieps pedig egy tündéri színésznő, s nagy jövő áll előtte.
23.:A ház, amit Jack épített; mert Trier legjobb és legbetegebb film alkotása. Matt Dillon félelmetes alakításával, brutális kép sorokkal, s egy olyan lezárással, amire életed végéig emlékezni fogsz.
22.:A bosszú; mert egy első filmes rendező nő egy brutális, színpompás és kreatív bosszú filmet alkotott. Ez után a film után kétszer is meggondolod megcsalod-e az asszonyt
21.:Ghostland-A rettegés háza; mert egy hatalmas meglepetés volt nekem. Kegyetlen és bedaráló élmény, egy olyan fordulattal, amitől eldobod az agyad.
20.:Sóhajok; mert ilyennek kell lennie egy horror remakenek. Ez se egy könnyű alkotás, azzal a csontig hatoló báltermes gyilkossággal, valamint egy olyan rituálé jelenettel, ami bele ég a retinádba. S Tilda Swinton hármas alakításával.
19.:Ready Player One; mert egy geek álom! Spielberg bemutatta, hogy ő mindig a modern mesék atyja.
18.:Nyughatatlan özvegyek; mert Steve McQueen egy olyan nő központú akció drámát hozott, hogy a genderista buta Ocean's 9 megirigyelne. Atmoszférából ötös, Daniel Kaluyaa pedig bebizonyította, hogy ért a rossz fiúk karakteréhez is.
17.:Sicario 2.:A zsoldos; mert jól folytatta a lassú, sötét akció drámát. Josh Brolin és Benicio Del Toro párosa Blunt nélkül is működik.
16.:Thelma; mert a skandinávok megmutatták milyen egy szuperhős film lehetne, ha nem egy művész film lenne. Egy keresztény szimbólumokkal és szexuális jelenetekkel túlfűtött természetfeletti dráma.
15.:Szeretet nélkül; mert egy hatalmas gyomros az orosz szürke világból. Egy sokkoló végkifejlettel, sajnos nem ez nyerte a legjobb idegen nyelvű kategóriában Oscart.
14.:Csuklyások; mert Driver és Washington kettőse egy bitang szórakoztató darab lett. Ha az utolsó 5-6 percet levágnánk, akkor még jobb lehetne.
13.:A legsötétebb óra; mert Gary Oldman elvitte az Oscart. Megérdemelte, minden ezek mellett egy erős történelmi drámát kaptunk, sokan annyira nem szerették, de én el voltam vele.
12.:Pókember-Irány a Pókverzum; mert az utóbbi 50 év Pókember kivonata benne van. Megható, vicces és akció dús animációs film.
11.:Az első ember; mert Damien Chazelle nemcsak a zenés filmekhez, hanem az életrajzi drámákhoz is ért. Tele zseniális alakításokkal, Hurwitz csodálatos taktusaival, s az év legszebb jelenetével.
10.:Hang nélkül; mert sok helyen bele lehetne kötni, de a feszült hangulat elvitte a filmet.
9.:Hihetetlen család 2.; mert kiválóan folytatta az első részt. Furi az év legviccesebb karaktere, s az a mosómedvés rész jópofa volt. Emellett tanulságtól sem mentes.
8.:Csillag születik; mert egy szívszaggató zenés dráma két hihetetlen színészi alakítással. Az év legjobb dalaival, remélhetőleg az Oscaron is sikeres lesz.
7.:Én,Tonya; mert ennyi tahót egy filmben nem tudom mikor láttam ilyen viccesen és drámain prezentálni. Janney démoni alakításával.
6.:Három óriásplakát Ebbing határában; mert valóban 3 darab giga erős alakítást kapunk. Olyan dialógussal, hogy a legjobb forgató könyv díjat is elnyerhette volna.
5.:A víz érintése; mert Del Toro egy szívhez szóló mesét tett le elénk. A néma nő és halember szerelme egy igazi mozi varázslat.
4.:Lady Bird; mert a legjobb coming of age film,amit láttam idén. Tele emlékezetes figurákkal, s bár az Oscaron alul maradt, de a Globe-ot legalább elvitte.
3.:Utøya Július 22; mert így kell egy nemzeti tragédiát vászonra vinni. Megrázó filmalkotás, bravúros formával.
2.:Örökség; mert Ari Aster első filmje egy olyan gyomros, hogy a legdurvább horror fanokon is kifog. Sok néző unalmasnak találta, nekik ajánlom a legrosszabb filmet idén a Slendermant! S az autó baleset jelenet gyerekek!
1.:Bosszúállók- Végtelen háború; mert Thanos papa jött, látott és a fél univerzumot kitörölte. Marvel fanként egy hihetetlen élmény, egy vicces és látványos blockbuster.